czwartek, 11 kwietnia 2013

Witajcie!

Na początku informacja: Nasz Najukochańszy Król Pól jest zdrowy!!!... Od dawna zresztą.

Dzień dobry wieczór ponownie! No więc śpieszę do Was z wyjaśnieniami, dlaczego tak długo mnie nie było. Otóż postanowiłam założyć sobie konto Google +. Dodam, że konto na gmailu mam już od ładnych paru lat. Typowo: na początku formularz bla, bla... Dobra data urodzenia - wpisuję i naciskam gotowe. Jak nie dostanę zawału na monitorze wyskakuje mi komunikat: "Twoje konto Google zostało wyłączone. Z podanych przez Ciebie informacji wiemy, że nie masz jeszcze 13 lat." Cała ironia polegała na tym, że urodziny miałam mieć za ok. 3 tygodnie. Ogólna panika - co robić? No więc poczekaliśmy do moich urodzin i wysłaliśmy formularz z kopią dowodu osobistego mojego taty, że wie co robię w Internecie na google :). No i pach! Znowu jestem! Tadam!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz