sobota, 9 lutego 2013

Nowa gra

Otóż iż abyż w poniedziałek wybraliśmy się całą rodziną do Stargardu. Przy okazji postanowiłam kupić sobie grę (jak zawsze nie mam na co pieniędzy wydać :)). Weszłam z siostrą do sklepu z czarno-żółtym znakiem play i... Jest! Stała na półce w otoczeniu innych mniej znaczących gier! Cena 59.99 zł! Żyć, nie umierać! Zwykle dodatek kosztuje 90-100 zł. A teraz do rzeczy: jaka to gra? Już kilka linijek zapisanych, a ja nie ujawniłam (umiejętnie) tytułu. Otóż jest to gra, którą wszyscy znają: The Sims 3 Cztery pory roku EA. Oczywiście, zanim poszliśmy (dołączył do nas tata) do kasy był obchód po sklepie. Ja próbowałam bawić się na telewizorze sterowanym ruchem (nie działało D: ) i oglądać film w 3D. No ale gra została w końcu zakupiona! W innym poście może napiszę tytuły wszystkich dodatków, jakie mam.


Epic win!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz