niedziela, 13 maja 2012

Zawody

Sorki, że tak długo nie pisałam. Nie chciało mi się. Ale teraz mam mega wenę.
A teraz wstał nowy dzień i trzeba żyć dalej. W piątek 11.05 byłam na mistrzostwach powiatu w piłce nożnej, wraz z dziewczynami z 4, 5 i 6 klasy. Pierwszy mecz grałyśmy ze Szkołą Podstawową nr 8 w Stargardzie Szcz. Ja stałam na obronie i myślałam, że zaraz zemdleje ze strachu, ale nie było po co się bać. Wygrałyśmy 4:0!
Następne spotkanie było ze Szkołą Podstawową nr 1. Tym razem nerwy nas "zeżarły" i zakończyło się ono wynikiem 0:0. Gdyby nie to, że strzeliłyśmy o jedną bramkę więcej w meczu z ósemką niż one (3:0), miałybyśmy karne. No ale przeszłyśmy dalej i walczyłyśmy ze Szkołą Podstawową w Ińsku o wejście do finału. Udało się, po serii rzutów karnych, w których wygrałyśmy 2:1 (wynik meczu 0:0). Na koniec został najtrudniejszy mecz o I miejsce ze Szkołą Podstawową nr 5. Spotkanie zakończyło się wynikiem 1:1. No i znowu do akcji musiały wkroczyć karniaki. Niestety przegrałyśmy je 1:2. Ale miałyśmy II miejsce. Czyż to nie cudowne?! Mecze nie obyły się bez ofiar. Nasza koleżanka przewróciła się strasznie i  nie mogła dalej grać. Chciałam jej teraz podziękować za wspaniałą grę i życzyć powrotu do zdrowia :**. A nagrodą był piękny puchar ^^.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz